header Alex
« „Midnight Caller”, varianta romaneasca
La plimbare #prinbucurestiulMEU in 2011 »

Webstock 2011: daca ai promis ceva, livreaza! Si au livrat ;)

Camels © National Geographic

Dupa cum va povesteam am fost si eu invitat in acest an la Webstock. Iata cine si ce mi-a placut.

Ce mi-a placut

  • Mi-a placut faptul ca am putut saluta / cunoaste si offline oameni cu care conversez mai rar sau mai des in online (cateodata zilnic sau de mai multe ori in aceeasi zi). Nu le dau numele fiindca se stiu ei, n-am nevoie sa „ma dau mare”.
  • Mi-a mai placut faptul ca am invatat cate ceva despre pro-blogging.
  • Am aflat astfel ce, cum, de ce si cand scriu cei mai „traficati” bloggeri de la noi.
  • Am reusit sa aflu cam cat se plateste in Romania pentru un articol. Mai putin decat afara, facand balansul intre trafic si plata / articol.
  • Haios si util: Real „Like” Box

Cine si de ce mi-a placut

  • Discursul Cristinei Bazavan, din care am sa redau un pasaj din articolul publicat chiar la ea pe blog.

    Bloggerii sunt(em) ca aceste camile din fotografia de la National Geographic. Cind a fost publicata prima data s-a facut si un concurs „care sunt camilele din poza: petele albe, mici, de la baza picioarelor negre, sau petele negre mari”.

    Raspunsul corect este petele mici. Ceea ce vedem in primul moment si foarte prezent este umbra camilelor prin desert.

    Cred ca in mass media, dar mai ales in internet, suntem asemeni acestor camile: noi – ca persoane – suntem niste pete foarte foarte mici, dar umbra noastra – munca noastra, faptele noastre – e mult mai mare si mai prezenta. Ea e de fapt ceea ce se vede.

    Si, ca la camile, in umbra asta – cocoasa sau orice alt defect – o sa fie marit, expus si mai mult privirilor.

  • Reintalnirea cu omul Ivan Patzaichin. Asa cum spuneam: un om care nu numai ca nu a uitat de unde a plecat, dar a si realizat un proiect pentru locul sau de bastina: Rowmania.
  • Sunt convins ca nota tragi-comica a prezentarii lui Vlad Petreanu a descretit fruntile tuturor.
  • E bine de stiut ca trebuie sa fii pragmatic in aceasta meserie. Ne-au dovedit-o Costin si Zoso prin prezentarile lor.
  • La fel de bine e de retinut ca, atunci cand promiti ceva unui advertiser, e de bun-simt sa LIVREZI pentru ce ai semnat si in timpul promis.
  • Stefan Stroe a reprezentat o descoperire pentru mine, nu stiam cine e. El ne-a vorbit despre brandul personal si ne-a sfatuit sa ne consideram blogul drept un produs pe care incercam sa-l vindem altora.
  • Chiar daca incepi cu stangul, nu uita: urmeaza dreptul! Aveti incredere in voi, fiindca Andrei Rosca si Spada au.
  • A fost prezentat Sampler, o unealta prin care-ti poti crea propriul social media CV (sa-i spunem asa).

Pe final nu pot avea decat cuvinte de multumire (pentru invitatie) si de lauda (a iesit foarte bine, felicitari!) la adresa organizatorilor: Manafu si echipa Evensys.

PS. Bonus: am realizat un review foto al budei de la Marriott pentru @aiurea laughing

duminică, 25 septembrie 2011, 13:36

Articole prin email


* Si eu urasc spamul ca si tine. Adresa ta de email va fi folosita DOAR pentru a primi posturile publicate pe blog.

Eu sunt Diana

Diana

Recomand si sustin

DropBox

cc #colegii

Multilingual WordPress

Bookmark