header Alex
« Muzica mea: Joe Satriani
20 de teme pentru WordPress. Premium, dar gratuite »

Jerry’s Pizza. Sau de ce sa incepem sa concediem incompetentii

POS / Point Of SaleIntotdeauna am fost de parere ca incompetentii TREBUIE concediati. De ce? Fiindca dauneaza atat imaginii companiei respective, cat si productivitatii ei.

Intamplare petrecuta azi, la munca, pe la 21:30.

Comand o Pizza BBQ de la Jerry’s Pizza + 1 sos dulce. Ii specific domnisoarei de la celalalt capat al firului ca voi plati cu card. Imi spune: „nici o problema, trimitem omul cu POS-ul”.

Astept pret de 20 de minute (ceea ce e ok) si apare omul de la livrari. Desface cutia termoizolatoare si, fara nici cea mai mica grimasa pe fata, ma instiinteaza ca a uitat sosul. „Nici o problema”, zic eu, „la cat imi este de foame chiar nu mai conteaza sosul”.

Scoate POS-ul si baga cardul. Tasteaza pretul (avand sosul INCLUS in pret) si ma pune sa bag pinul. „PIN OK. / Connecting…” dupa care incepe sa piuie mai ceva ca o alarma sau bomba cu ceas. Ma gandesc: „Pfuai, sa vezi ca nu mai am bani pe card!”. Da’ de unde? Nu mai avea hartie aparatul. Curierul scoate tacticos un sul de hartie, dupa care il baga in aparat: „Imi cer scuze, nu stiam”. Nu curierule-cu-POS, EU trebuia sa stiu, mai ales ca sunt vreo doi metri de din aia manjita cu rosu, care te avertizeaza ca se termina.

Faptele:

  1. Nu mi-a adus sosul.
  2. A tastat pretul incluzand si sosul (care – surpriza! – lipsea?)
  3. Nu avea hartie in POS, desi stia foarte bine ca am solicitat plata prin card.

Si-acum intreb: nu ar trebui concediat acest angajat?

(PS: pizza de la Jerry’s e foarte buna, pacat de angajati!)

Etichete: , ,
marți, 23 august 2011, 23:13

Comentezi ?!?

  1. jerry's pizza a scris la 29 august 2011

    Buna seara Alex,

    referitor la „reclamatia indirecta” postata aici te rugam sa ne trimiti pe adresa office la jerryspizza.ro cateva detalii necesare la identificarea comenzii in cauza (nr. tau de telefon si nr. de telefon la care ai facut comanda). Multumim anticipat pentru informatiile furnizate, ele ne pot ajuta sa corectam problemele si sa oferim servicii de calitate in beneficiul tuturor clientilor. Speram ca pe viitor sa nu mai existe probleme, totusi daca vor aparea, pentru rezolvarea lor cat mai rapida te rugam sa iei legatura cu seful de tura/unitate sau sa ne trimiti un mail.

  2. Janet a scris la 9 august 2012

    Calitatea produselor de la Jerry’s Pizza………… cam slaba. Cum se poate sa comanzi 10 aripioare si sa ti se dea 10 jumatati de aripioare (adica aripioarele erau taite pe jumatate, in pachet fiind ,de fapt, 5 aripioare si 10 jumatati de aripioare)?????? Iar cartofii copti…..cateva bucati doar. Nici macar cartofi?! PACAT!!!!!