header Alex
« Muzica mea: Joe Satriani
20 de teme pentru WordPress. Premium, dar gratuite »

Jerry’s Pizza. Sau de ce sa incepem sa concediem incompetentii

POS / Point Of SaleIntotdeauna am fost de parere ca incompetentii TREBUIE concediati. De ce? Fiindca dauneaza atat imaginii companiei respective, cat si productivitatii ei.

Intamplare petrecuta azi, la munca, pe la 21:30.

Comand o Pizza BBQ de la Jerry’s Pizza + 1 sos dulce. Ii specific domnisoarei de la celalalt capat al firului ca voi plati cu card. Imi spune: „nici o problema, trimitem omul cu POS-ul”.

Astept pret de 20 de minute (ceea ce e ok) si apare omul de la livrari. Desface cutia termoizolatoare si, fara nici cea mai mica grimasa pe fata, ma instiinteaza ca a uitat sosul. „Nici o problema”, zic eu, „la cat imi este de foame chiar nu mai conteaza sosul”.

Scoate POS-ul si baga cardul. Tasteaza pretul (avand sosul INCLUS in pret) si ma pune sa bag pinul. „PIN OK. / Connecting…” dupa care incepe sa piuie mai ceva ca o alarma sau bomba cu ceas. Ma gandesc: „Pfuai, sa vezi ca nu mai am bani pe card!”. Da’ de unde? Nu mai avea hartie aparatul. Curierul scoate tacticos un sul de hartie, dupa care il baga in aparat: „Imi cer scuze, nu stiam”. Nu curierule-cu-POS, EU trebuia sa stiu, mai ales ca sunt vreo doi metri de din aia manjita cu rosu, care te avertizeaza ca se termina.

Faptele:

  1. Nu mi-a adus sosul.
  2. A tastat pretul incluzand si sosul (care – surpriza! – lipsea?)
  3. Nu avea hartie in POS, desi stia foarte bine ca am solicitat plata prin card.

Si-acum intreb: nu ar trebui concediat acest angajat?

(PS: pizza de la Jerry’s e foarte buna, pacat de angajati!)

Etichete: , ,
marți, 23 august 2011, 23:13

Articole prin email


* Si eu urasc spamul ca si tine. Adresa ta de email va fi folosita DOAR pentru a primi posturile publicate pe blog.

Recomand si sustin

DropBox

Multilingual WordPress

Bookmark